Aktiesnakken — Januar 2012
-
ja. det er et play ind på et meget interessant markedet ingen tvivl om det. Men fase 3 forsøget sluger alle deres penge, så alt skal bare klappe for dem før de når i mål
-
ja det kaldes erfaring og jo ældre jeg bliver jo mere sætter jeg pris på det. Der er ingen erstatning for erfaring
-
her er en til den æbleelskende Aka -http://www.business.dk/billeder/saa-meget-tjener-usas-giganter-i-2012
-
problemet med erfaring er at det er svært at overføre for det har karakter at lidt besserwisser kanøfleri over sig. Noget som jeg har kæmpet imod alle steder. Jeg var en forfærdelig god investor inden jeg faldt i fælden med genmab. Det er jo et spændingsfeltet mellem din viden og dit overmod og der er livet den mest præcise læremester
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind