Aktiesnakken — Januar 2012
-
ja, det har jeg.. fordi jeg spørger, er at jeg synes at kunne se at dagens luk i 64,85 kan være ret afgørende imorgen
-
ja RTH, men vi er jo vant til at de takeover rygter begynder at køre når GS skal ud af deres positioner.....
-
har egentligt besluttet ikke at sætte stop på imorgen, og så se hvad der sker, der var et okay luk i us, og så er 64,85 lige oppe og snuse til stregen fra toppen i november og den først i januar
-
vil gerne se et luk imorgen over 65, så supplerer jeg yderligere
-
chjort snakker jo også om 63.3 -den gik vi igennem som en mis
-
næ.. men fint luk i us, så... tror vi holder fingrene fra salgsknappen
-
ha ha, den sætning dækker mere eller mindre enhver kursudvikling imorgen:-)
-
jeg er først begyndt at bygge i vws i denne uge, har en god fornemmelse for næste uge også
-
og så ja.. GN også (hørte du det Aka
- men den stiger kun lidt, så ikke så interessant -
tja.. jeg er ikke så skarp til TA, når jeg får sat stop ind, så laver jeg sådan at jeg har overskuddet fra de 2 første køb, hvis køb nr 3 mislykkes
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind