Aktiesnakken — Januar 2012
-
kassebeholdning er et meget godt entry i en investering. Sjældent det sker
-
man kan altid være fornærmet på aka..
-
det er jeg helt sikker på at jeg ikke gør
-
vi ses
-
vestas 7 % .. hmm nice ... skal den lave en pandora ...???
-
Mine vws er fra 159,00 så jeg er glad ved stigningen, jeg forstår blot ikke de som solgte vildt fra 61 og op, jeg har hele tiden hørt at så snart MLI osv var på købersiden så var det om at komme med, men hvorfor sælger de så?
-
BRC....258 672....16 410 970
ENS....225 433....14 442 609
MSI....196 342....12 306 905
MLI....113 072....7 138 851
CBA....96 980....6 139 814
GSI....71 845....4 617 608
CSB....69 738....4 352 748
DBL....46 905....2 925 186
BPP....17 709....1 140 796
VFI....13 285....835 202
HBC....13 104....831 693
GEL....7 929....512 855
ABC....5 000....262 774
BRC....258 672....16 410 970
ENS....225 433....14 442 609
MSI....196 342....12 306 905
MLI....113 072....7 138 851
CBA....96 980....6 139 814
GSI....71
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind