Aktiesnakken — Januar 2012
-
De er endda et hotel..
-
Jeg lærte ellers i makroøkonomi, at udbudskurven for boliger på kort sigt er konstant.. Men et er altså ikke helt rigtigt..
-
Hahaha...

-
Havde man shortet græske statsobligationer, havde det formentlig været årets handel: http://www.agrocura.dk/Nyheder/GreakenlandJanuar2012.htm
-
Kristensen - vedr. VJB. Det er også min bank. Det er en funking tragedie for hele området, hvis den går ned. Et helt lavpraktisk spørgsmål til dig: Hvad sker der helt konkret når ens bank lukker og slukker. Jeg bliver helt lam og tom i hovedet, hver gang jeg prøver på at forholde mig til det
-
Der bliver oprettet et datterselsakb under finansiel stabilitet som aktiviteterne bliver ført over i.. så blvier banken delt op i tre dele - rød, gul og grøn. herefter kan interesserede byde, efter at have gennemgået en due diligence og så bliver den solgt i stykker..
-
Rød bank som ingen ønsker i første omgang, arbejder man herefter på at modne og løbende overføre til andre pengeinsitutter.. Og det værste ryger på tvang..
-
Rød, Gul og Grøn er kategorisering af kvaliteten..
-
Rød er dem som ingen vil gave...
-
have*
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind