Aktiesnakken — Januar 2012
-
niveauet bidrager man selv til aktivt, der er ingen der bringer det nedad. Jo flere der bidrager, jo mere information. Sålænge vi holder fast i at man har lidt netikkette med trådene og ingen personangreb, så er vi godt på vej
-
Og ja. PI vil både være størst og bedst!
-
vws/vind får en del omtale på bloomberg i dag. Dette
klip kører et par gange i timen http://www.bloomberg.com/video/84020434/ -
Asp > de nævner da ikke vws ???
-
ikke i det klip, men nogle af de andre på bloomberg
-
ka ik lige finde klip fra den øvrige omtale, men her er en artikel http://www.bloomberg.com/news/2012-01-11/vestas-restructuring-may-cut-jobs-while-keeping-engel-as-ceo.html
-
Det ser ud til jeg skulle have købt Chr Hansen isteddet for at shortet.. men det er da godt for aktien at den blevet fri for at have den store aktiepost hængende over hovedet.
-
ja delta.. den klarer sig alt for godt.. så mærkeligt at man havde den ved sidste kvartal men har siden i real life solgt ud
den havde været god med de antal jeg købte i sin tid.. kunne være sjovt at man lige købte den igår op til regnskab bare nogle få.. havde været så fedt 
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind