Aktiesnakken — Januar 2012
-
PI vil godt være det bedste investorsite i Danmark. Så vi lytter til vores brugere og har altid gjort det
-
eGhazi > nej du .. jeg mener bare .. i stedet for at tude over et useriøst indlæg .. så grin af det .. eller lad være med at læse det ... jeg kan forstå du ville få stress hvis der nu tiggede 500 indlæg ind om dagen .. men come on
-
enig benny!
-
på div. poker sites kan man slå kommentarer fra i chatten for en bestem modstiller, kunne være en løsning?
-
Bob > ind igen .. den skal jo i 400

-
grundlæggende er vores kodeks for debat nedfældet her. Og alle skal have en fair chance
-
måske skal vi arbejde med filter løsninger så
-
benny hvor er der nogen efter dig? (bare nysgerrig). Kristensen skrev det ret godt den anden dag: Hvad enten man er ny eller gammel må man i udgangspunktet forvente at når man udser sig noget at man gerne vil bidrage med, så gør man sig nogle tanker herom, som man naturligvis skriver. En oneliner med "så er det op", "raketten er lettet", "den skal i hullet", "den skal i 47,14192.." har aldrig gjort nogen klogere

-
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind