Aktiesnakken — Januar 2012
-
ja for det meste
-
kan virkelig ikke finde ud af om det er tid til at sælge og vente på genkøb hvis markedet på et tidspuntk skal ned igen... men lige nu pænt positiv stemning .. brændte mig med for tidligt fls salg men krisen kommer vel igen så er det vel rart nok at være ude
-
SAS: Innleder samarbeid med Singapore Airlines, takeoff.dk
-
Måske det er Singapore Airlines som ønsker at overtage SAS og ikke Qatar som nævnt i går..
-
den blir jo ved at stige, der er ikke noget tegn på at den skulle falde meget tilbage
-
jeg gik selv for tidligt ud af Seadrill og kom aldrig ind igen øv
-
du har den jo også for udbyttet
-
ja du har dem jo fra 150 så de bliver nok ikke røde lige med det samme
-
Flere storaktionærer har droppet Vestas fra deres porteføljer efter den seneste tids kursfald og nedjusteringer. Det gælder blandt andet ATP og Danske Invest. Det skriver Jyllands-Posten onsdag.
Efter Vestas to gange har måttet nedjustere forventningerne til årsregnskabet for 2011, flere storaktionærer blevet så skuffede, at de har fjernet det danske vindmølleselskab fra deres aktieporteføljer. Vestas to største danske investorer, Danske Invest og ATP, har begge solgt hovedparten af deres akti
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind
