Aktiesnakken — Januar 2012
-
Enig!
-
hvis han kommer ind i vestas så er jeg med
-
han er også industrimand. Ikke så meget pjank over ham.
-
i kan få huno når FLS lige har været oppe og runde de 415-420 i kurs .. okay ?!?!? ;-D
-
Novofonden har købt den store aktiepost i chr https://www.nordnet.dk/mux/web/analys/nyheter/visaNyhet.html?itemid=207937013&sourcecode=ddk&sourcesubkind=newsagency
-
En række storinvestorer krævede ved et møde før jul, at formanden for Vestas bestyrelse, Bent Erik Carlsen, skulle gå af. Den uventede nedjustering fra vindmølleselskabet har ikke hjulpet på de vrede investorers humør, og de overvejer nu, at bruge Vestas forestående generalforsamling til at få sat medlemmer af Vestas bestyrelse på porten. Det skriver dagbladet Børsen.
Vestas bestyrelsesformand Bent Erik Carlsen, og koncernchefen Ditlev Engel mødtes i starten af december med en række storakti -
storaktionærer, heriblandt ATP, LD og Nordea Investment Management, hvor ønsket om udskiftning i bestyrelsen blev fremsat. Investorerne måtte dog gå fra mødet med uforrettet sag, men har ikke opgivet ændringerne.
- Selskabet kan ikke fortsætte på den her måde, og der er vi også ved at være. Vi har taget den diskussion med ledelsen. Men det er ikke nået til det offentlige rums niveau niveau, siger en anonym investor, der var med på mødet i december, til Børsen. Investorerne ser gerne, at F -
skal vi have endnu en super FLS dag i dag .. det ser sådan ud
... -
Hvor skal han bruge sine timer?. Jeg ser det ikke ubetinget som en fordel, hverken for den ene eller den anden. Der skal bruges mange timer i VWS, timer som nødvendigvis må gå fra FLS. Man siger at døgnet har 24 timer, men når man er topchef, så tilhører ens liv virksomheden. En bestyrelsespost eller to er fornuftig, således der kan samles lidt inspiration, men et formandssæde finder jeg ikke helt uhensigtsmæssig.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind