Aktiesnakken — Januar 2012
-
nu har jeg igen probleme med lukkekurser ... hos mig står FLS til luk i 354 ...?!?!?!?
-
og det håber jeg sgu ikke er helt rigtigt....
-
Flot bio hvad plads er du på
Jeg solgte FLS i 351 i real lige forleden fra 310 vidste det var dumt men realiserer lidt gevinster og venter på næste fald så må vi se om det kommer eller alt stryger op.. Stryger alt op så tjener jeg på noget andet -:)
-
det er satme dårligt at man skal på børsens hjemmeside for at se luk....
-
FLSmidth udtaler i dag på en investorkonference at de ikke-annoncerede ordrer overgår den tidligere rekord fra 2008. Det tyder på, at vi får et rigtig stærkt 4. kvartal med hensyn til ordreindgang, når selskabet rapporterer regnskab for 4. kvartal 21. februar. Aktien er faldet kraftigt tilbage i 2011 netop på grund af frygt for et ordrekollaps, men med dagens melding er der nu endnu mere som tyder på, at det ikke vil indfinde sig, skriver Nordea.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind