Aktiesnakken — Januar 2012
-
negativ rente.. ikke ligefrem et sundhedstegn for økonomien
-
er tobin skatten på vej. Frankrig vælger måske at gå solo. Mere om det kl 1330 http://epn.dk/investor/article2658067.ece
-
mener det er 12.30, altså nu
-
yep, fik ik lige bidt mærke i det var GMT
-
tobinskat JA TAK!
-
we agree aka. JA TAK
-
tror i merkel hopper med på den i dag?
-
virker mest af alt et valg stunt fra sarkozy
-
det kan indbringe ganske store summer og vil hjælpe helt uytroligt meet i den nuværende situation med kæmpe budgetunderskud i de fleste lande. Men det vil også være et kæmpe sats at indføre uden at få US og japan med på vognen. Og det sker ganske givet ikke. Dertil at specielt den amerikanske lobby alt for stærk
-
Har sarkozy sat tal på hvor stor en skat han vil indføre?
-
jeg har ik set nogen tal fra sarkozy hvor han vil ligge grænsen. Men der har tidligere været talt om under 0,1% Og så længe det er derunder ser jeg ikke de store problemer i at indføre den
-
virkningen vil såmænd også bliove positiv med 0,1 hvis alle indføre den

-
Lidt politik: Tror faktisk efterhånden regeringsskiftet kan gå hen at blive positivt til Danmark. Medierne har lagt sig på at angribe dem på deres normale mæærkesager om at hjælpe de svageste, socialt net mv. Krævementaliteten er blevet det store medieemne, og tror jeg ikke det var blevet hvis blå blok var fortsat.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind