Aktiesnakken — Januar 2012
-
I stedet for kontant indskud kunne man også stille ejerpantebrev i huset til sikkerhed - så er det lidt mere risikabelt, hvis du har familie osv.
-
forstår det stadigvæk ikke helt
-
@Fantomas - Det har jeg desværre ikke indblik nok i, til at jeg kan komme med et konstruktivt indlæg..
-
Hvis man skal købe nyt hus (førstegangskøber) osv. finder jeg det attraktivt. Vil man konvertere mener jeg man skal vente.. Pilen er stadig ned på renterne..
-
Hvis man skal konvertere, så ville jeg vente... Det er ikke udsigt til en boom i økonomien det næste kvartal, lige som PIIGS inc. Ungarn fortsat er under pres..
-
Selvfølgelig bare min personlige ydmyg holding.
-
Ret god holdning efter mn mening. Det eneste sikre papir for långiver er realkredit, så der vil nok være stor efterspørgsel en rum tid
-
Lidt søndagsunderholdning. Synes du din løn er lavere end andres, så tjek her. http://www.skm.dk/tal_statistik/indkomstfordeling/712.html
-
Tak aka..
-
der er altid nogen herinde
det er bare ikke altid vi siger noget -
yeps, vi er her alle

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind