Aktiesnakken — Januar 2012
-
forsøgte 16.50, men spillet lukker deromkring?
-
ja vi lukker de danske af for luk auktionen, fordi vi ikke kan eksekverer i realtid
-
nogen der har en mening om yahoo? jeg overvejer en short efter at have læst lidt om deres nye CEO
-
her er et citat: "Its just too early for me to have any informed opinion as to the display [advertising] space and whats going to be happening there, Thompson told Wall Street analysts on a conference call Wednesday, in a moment of stark honesty."
-
yahoo er msft stadig interesseret?
-
der er vel stadig en mulighed, men jeg tror ik rigtig på det
-
Ha ha ha ha...sjovt med amerikaner aktierne. I samme sekundt "den" viser 800 kr. i overskud, viser "den" et underskud på 80 kr. Det går eddermame stærkt, det der...... Jeg har snart ikke mere negl på tommeltotten

-
Americana er ikke for de svage

-
Nej det skal jeg da liiiige love for.
-
jeg fik tjent 14kr 37 øre på de amerikanske i aften

-
Som krudt arne ville sige: DET skal fejres! http://www.youtube.com/watch?feature=endscreen&NR=1&v=SwUMUc3NueM
-
Tillykke!! J
eg fik sat 16 kr til - ikke meget - bevares, men ovenpå den syngende ørefigen jeg fik af Vestas eventyret, så presser gråden sku' på !
-
op på hesten imorgen
-
Jaaaaaa, den er allerede sadlet
-
good man
-
Har selv anbefalet Bridge et par gange, og nu er andre også ved at opdage potentialet i selskabet http://www.hegnar.no/analyser/aksjetips/article674150.ece steg næsten 20% i dag på salgsaftale med shell..
-
God morgen. DK Company kom for kort tid siden med en meddelelse omkring antallet af aktier som der har været så stor forvirring omkring, bla herinde
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind