Aktiesnakken — Januar 2012
-
undskyld dobbeltposten
-
Så røg proppen i QEC og vi er i 4.10 sikkert pga opkøbet fra Total. JPM største køber
-
nu 4.13
-
jeg er måske lidt hooked på noget qec igen. Hvad er forløbet de næste måneder Horka?
-
Hej Aka.
-
Når jeg trykker på nydheder kommer der kun fra 30.12.2012
-
ja vi arbejder på et nyt nyhedskoncept uden syndikalisering fra reuters, som sluttede 30.12
-
Ok

-
hvorfor opdateres kurserne på C20 kun indtil 16.40 - altså her på PI ?? jeg skal på anden siden for at se luk ..
-
Ja, samme problem i går også. Jeg har skrevet mail til [email protected] om det for ca. ½ time siden. Det er en
fejl der er genopstået. -
Inden euforien tager overhånd så overvej lige denne lille kurve http://www.demetra.dk/finansblog/det-norske-pmi-index-faldt-markant-i-december/
-
fls steg voldsomt lige inden luk (354,30) .. nogen der ved hvorfor ?
-
vestas
-
vestas ?
-
madsen > nøj .. hvor dser du det ?
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind