Aktiesnakken — December 2011
-
så har jeg skrevet til DK Company og opfordret dem til at præsentere deres equity story på PI
-
Kristensen: Det undrer jeg mig også over. Der må have været en kamp med Smartguy, som vi ikke kender til. Det bliver interessant at følge kursen på aktien, hvis ejerkredsen bliver tvunget til at sælge 25 pct. Da vil virksomheden skulle på hurtigt roadshow for at vise, hvad den reelt er værd. Det vil presse kursen op.
-
Aka: ser frem til at høre om responsen. Godt nytår!
-
hvis du skal ud og sælge 25% og gøre det over markedet vil det presse kursen temmeligt meget ned
-
Tak Stockwatch og i lige måde. Og godt at se dig herinde. Vi er blevet større siden sidst

-
Nej, det er først nu at folk opdager casen. Tænk hvis du kunne få 25 pct af virksomheden for 9 mio kr. Det er netop hvad indehaveren frygter, jf. artikel.
-
Tak. Det er mægtigt. Det vil jeg gerne høre om ved lejlighed.
-
Double up:)
-
han skal have noget eksponering ellers går det galt med placeringen
-
Det er jo det PI skal være medium for.
-
han har varen, så har jeg varen

-
han skal eksponeres. Jeg har grublet over sagen de seneste dage, og kunne fortsætte længere om sagen... -
overvejer du et indlæg i debatten
-
-
idag
-
skal lige finde en random generator
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind