Aktiesnakken — December 2011
-
måske, det kan du ikke vide med sikkerhed
-
Det gør jeg da ikke? Jeg har da selv lige skrevet, at jeg kører med mega høj rissiko
-

-
risiko*
-
ja og i høj grad Berlin, men nu er det da heller ikke fordi, at markedet i Tyskland kører for godt

-
Og også lidt Polen
-
Tower er vist i det man kalder en stille betalingsstandsning..
-
Der er mange andre ejendomsselskaber som har et meget bedre udgangspunkt..
-
Men ved ikke om det er fordi du kun kigger på "pennystocks"? Der er en grund til at de ikke koster noget - e er nemlig ingen ting værd..
-
Kan huske du også nævnte Green Wind - de er også konk...
-
Hvis du vil købe lotto aktier som spekuler i det mindste i nogen som har en fremtid på børsen. Bare et godt råd

-
Ellers bliver aktieuniverset hurtigt et overstået kapitel for dig - for du vil tabe dine penge.
.. -
Det er vigtigt man sætter sig ind i aktien inden man køber, ellers handler man i blinde og det er man en sikker taberstrategi på lang sigt..
-
Det var jo til at starte med bare et spørgsmål? Men jeg investere jo ikke i det, har smidt min investering på et helt andet område! Skulle bare høre om der var nogen, som overhovedet så en fremtid i selskabet.
-
Det er også helt fint
Men der er så ingen som ser en fremtid i selskabet 
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind