Aktiesnakken — December 2011
-
og lidt vindmøller

-
der er saa ogsaa landmaend der har koebt til 50k/ha - ikke alle har et 150-200k snit

-
tror mere det er dem der har koebt til 150-200k der goer saadan noget, kombineret med chf laan og en saxobank konto
-
Jeg synes bare at med fortsat udsigt til lave renter, ok .priser på især svin og mælk er der ikke nogen grund til at tro det skal gå værre på kort isgt med landbruget. Derfor er jeg lidt forundret over panikken med VJBA - men jeg har som sagt ikke noget i klemme og skal ikke have det.
-
columbuss har vist meget godt styr på den. Men jeg ved ingenting om den andet end de har en masse pantebreve der ikke er så gode
-
ja det er nok det. men fonden har proppet dem godt op eller?
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind