Aktiesnakken — December 2011
-
men ecb gør det så nok ikke direkte, men indirekte ?
-
Jeg ville så gerne have det til at foregå gennem IMF, så bankerne ikke pr automatik blev trukket med ned ved et kollaps i et land. Ligeledes kan vi sidde med en kæmpe gæld, hvis ECB ikke kan trække vejret mere. Alle disse krumspring slører totalt, hvor mange penge der er ude at svømme.
-
Svært at se på kursen, at Carlsberg mister penge i KIna. http://epn.dk/brancher/foedevarer/bryg/article2644376.ece
-
Morning
-
Hsp. Ja enig det er en fejl. Vi får kigget på det!
-
-
jeg kan ikke rigtigt vurdere det
-
det er jo ikke et spøgelse da de selv har foreslået det
-
så umiddelbart tror jeg ikke det får indvirkning på emissionen
-
det betyder at fenoglide fotsat kn levere indtægter til veloxis. Den tidlgere patner Shore hade jo sagt de ville opgive stoffet. Så uden en ny kommerciel partner ingen royalties til Veloxis. Så det er en god nyhed
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind