Aktiesnakken — December 2011
-
Vibtoria virker også ok, på det tyske marked.. Men der er en emission i gang.. Se evt. video fra kapitalmarkedsdag http://www.proinvestor.com/aktier/Victoria+Prop/VIPRO.CO
-
Victoria*
-
Jeg er forholdsvis ny investor, så jeg har lige et spørgsmål. Hvis jeg gerne vil opkøbe aktier i Tower Group, skal jeg så byde på dem? Eller kan jeg på automatisk få dem til udbudsprisen, som når man køber en aktie i fx. Sydbank.
-
Som nohope siger, så lad være at købe i Tower..
-
Tak få rådet, og jeg skal nok lade være, men det var bare et spørgsmål. Jeg ved også, at man skal byde på aktier i Århus Elite, men skal man også det, når man vil opkøbe aktier i Tower Group? Eller får man dem bare til udbudsprisen?
-
Enig med nohope (undtagelsesvis)
-
?
-
Århus Elite er heller ikke værd at købe aktier i..
-
De går måske konkurs mathias
-
Du skal have valueaktier ikke skod mathias
-
Det væt bare et spørgsmål, men ved i om man skal byde hos TG, eller får man dem til udbudsprisen? (-:
-
Diamanter bliver guld værd!
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind