Aktiesnakken — December 2011
-
Ok kende ham ikke
-
synes også jeg går og hoster i krogene. Eivind er blevet den nye kære leder i Danske -
den store efterfølger er åbenbart uddannet i Schweiz. Jeg håber det er på en hotelskole
-
"make continental breakfast not continental missiles" som vi altid sagde i min familie
-
jeg tror Eivind er den bedste, men nok også et udtryk for at tingene i Danske ser forholdsvist pressede ud og at det kræver en mand tæt på storaktionæren
-
mornings
-
Björn Gulden er i øjeblikket Managing Director for skotøjsvirksomheden Deichmann Group samt President og CEO for de 100 pct.-ejede detailkæder Rack Room Shoes og Off Broadway Shoes i USA.
-
Der er hvis nogen som skal have solgt ud af VWS lige nu..
-
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind