Aktiesnakken — December 2011
-
har ik lige tid til at smide et indlæg om det - måske en anden vil samle den op?

-
GES så vist nok en mulighed for at spare penge / tid ved at bygge den selv og derefter sælge fremfor at overlade hele arbejdet til terna fra starten..
-
om det så lykkedes in reality skal jeg ikke kunne sige... men jeg har da min tvivl
-
i fald det offentlige netselskab i italien er en dubiøs organisation så ja...

-
jeg tager den aspek!
-
hvis man ikke tænker "dubiøs" når det italienske politi beslaglægger aktier, så anbefaler jeg at tænke "d
ubonnet" -
lidt billigt, men jeg har brug for dem

-
jeg konstaterer jeg er meget ringe til at handle vestas i aktiespillet...var ellers short....
-
-
TOPO: "In xenografted mice, PXD101 in combination with irinotecan dramatically inhibited tumor growth without causing additive toxicity." http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/21046105
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind