Aktiesnakken — December 2011
-
Morning
-
morning
-
http://epn.dk/brancher/energi/alternativ/article2635206.ece Nogen der ved noget om solceller?
-
prisen per mw er gået ned igennem gulvet det sidste år
-
Kender et par stykker der sat nogle på taget.. Men har ingen erfaring med det..
-
alt hvad der hedder solceller producenter er gået meget ned kursmæssigt
-
Det jeg har hørt er, at de er tjent ind på typisk 10-15 år. Mens der er 25 års garanti. Så det er en forholdsvis "sikker" investering.
-
(Hvis du vælger gode producenter er der 25 års garanti) Det strøm du ikke selv bruger, skal elselskabet købe.
-
Hvis du derimod taler om aktier i branchen, er det nok ikke det rigtige tidspunkt..
-
Hej jeg har arbejdet indenfor det liberaliseret elmarked i mange år. Du må privat kun installere 6 MW. Den strøm du ikke selv bruger kan du sælge tilbage til elselskabet for ca 60 øre/kWh. Man skal derfor vurdere et priskryds for hvor mange MW det kan betale sig at installere.
-
Jeg ser kun 1 besked..
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind