Aktiesnakken — December 2011
-
Ja amerikanere har godt nok fingeren på pulsen med Europa: http://politiken.dk/udland/ECE1475806/usas-topgeneral-advarer-mod-civil-uro-i-europa/
-
Ret skræmmende
-
Ja enig. Til gengæld skal politikerne til at vågne op. Og helle skal passe på og holde sig i baggrunden
-
SEB tror på globalt +3,2% i 2012 med Europa i -0,4%. http://webtv.hegnar.no minut 13 (fredag).
-
Danmark står sig virkeligt godt ved at stå udenfor euroen
-
Og jeg tror helle laver en mega bommert hvis hun tror hun skal have folkeafsteminig om euroen indenfor de næste 3 år
-
Der er absolut ingen grund til at investere politisk goodwill før EFTER de nuværende euro lande har arbejdet sig igennem deres problemer
-
Hun kan kun tabe på det og har intet at vinde på det
-
Det er jo altid "billigere" (DK og Euroen) at være ude af "investeringer" (EU) der kommer i problemer
Enig i at HMT skal holde lav profil. Problem: LLR ved hun ikke kan for hun sklal bære formandsskabet det næste halve år hvor det er øverst på dagsordenen. DET bliver hendes store politiske eksamen at finde den balance da vi nu er ovre "I lovede jo at" snakkene - heldigvis sørgede RV for at det ikke kunne blive til noget ..... -
Og overstrøs med drachmer?
-
det mener jeg faktisk. Smid dem ud. Alene deres opførsel i fh til Tyrkiet (som ved Allah heller ikke er de bedste børn) og deres naboer hernede - er nok argument
OG de kan IKKE komme ud af deres nuværende gældssituation - om 8 år vil de i bedste tilfælde være hvor Italien er idag .... UD a Euroen med dem. -
Ja enig, men hvad med italien skal de også ud?
-
Ok. Blander mig måske

-
Hos os?
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind