Aktiesnakken — December 2011
-
jo d. 13 december udbetales det i aktiespillet
-
Så er Vws tilbage hvor de plejer at være, nemlig nedad
-
Hej Trolmand, kan Du sige hvad grunden er til at Vws ikke stier hver gang de for en oredr og samtidelig er ved at nå deres mål.
-
hej nyinvester. Det er ik let at svare på. Vestas er som alle andre aktier også påvirket af alle andre ting end selskabs nyheder. Og der er jo i disse dage ekstra nervøsitet for eu projektet. Og så er mistilliden til Ditlev engel også stadigt stigende
-
Derudover mangler de stadig at annoncer ca 850mw ordre for at nå i mål. Så med mindre de hurtigt hiver rumænien eller mexico ordre frem så begynder det at blive lidt snært
-
hvis man vil se lotte fris pulvisere alle andre europæere til de europæiske mesterskaber så kan man se det live herhttp://www.ecszczecin2011.eu/en/online-broadcast/
-
ja de kan godt nå det endnu. Specielt hvis de kan lande en af de store ordre jeg lige nævnte. Men direkte fortræstningsfuld vil jeg nu ikke sige jeg er. Jeg ser bestemt en risiko for de ikke når det
-
god dag for de danske svømme piger. 2 guld medaljer indenfor 30 min til europæiske mesterskaber.
-
det her vil være fint for vindmølle industrien (og olie branchen) men skidt for resten af verden http://www.proinvestor.com/finansnyhed/10326109/Energiagentur-ser-risiko-for-oliepris-paa-150-dollar
-
jeg tror nu der er rigtig mange år til reelt peak oile. Efterhånden som prisen stiger såp bliver lysten til at udvikle ny forbedret teknologi også større og større
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind