Aktiesnakken — December 2011
-
jeg har meget lyst til at gå ind.. men er lidt bange for hvilken for hvor vi kan ende henne i dag..
-
princippet om at gå ind når alt ser sortest ud er fin, men hvem ved hvornår det ser sortest ud? (kan blive meget mere sort!

-
øv ogs jeg skulle have købt FLS.. pokkers
-
det gik sgu hurtigt nord på for FLS.. jeg overvejede at købte i åbningen, men turde ikke helt, så nu afventer vi lige og ser
-
vestas i +
-
På EI spreds igår ryktet att det var något fel på CUP-studien. Anledningen var uppenbarligen att man inte begrep vad som meddelades från bolaget. Studien är försenad därför att det går osannolikt bra för Belinostat-armen!http://www.redeye.se/aktiebloggen/topotarget/68-–-important-number-topotarget-investor
-
VWS blev sgu også skamferet på det groveste igår..
-
så kom FLS også i plus
-
har købt lidt fls og vws
-
Fisker, så du i øvrigt mit link til SEC fra kronos den anden dag?
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind