Aktiesnakken — December 2011
-
Jeg tror ikke Norden bliver opkøbt!!
-
normalt er død
- der plejer jo ikke at være en kæmpe gældkrise og potentiel nedbrud af euro i dec -
Jeg vil nok købe Nordea hvis den faldt under 40 igen, har altid haft Nordea, godt udbytte, steg til samme kurs 2 dage efter, sådan
-
wow lækkert med lang ferie - hele perioden i Thailand?
-
Lyder fornuftigt mum..
-
Som spin bryder jeg mig ikke om de britiske udmedlinger
-
Der er meget der taler imod enighed og traktatændringer i aften/fredag - udtalelser fra England/finland etc - og ECB har igen igen lukket døren for yderligere obl opkøb
-
Så dit hotel, wow god ferie
-
nogen der så HTS i nyhederne btw? "hvis euro landene mener en traktatændring er det bedste lige nu, så mener jeg det samme"

-
Yep og jeg tror ikke vi holder til endnu et møde hvor de efterfølgende ikke taler samme sprog
-
Merkozy kunne nok godt tænke sig Cameron havde samme indstilling til tingene
-
hehe
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind