Aktiesnakken — December 2011
-
ved I hvornår Merkel holder talen i morgen?
-
kan ik finde nogen program guide til bundestag tv
-
nej ved det ikke
-
her er en god artikel fra den 2. dec ( imorgen :)) - samler godt op på hvordan situationen er pt
-
thx aspek
-
så er jeg med helt updated

-
altså - kalkulationen er vel at EU er en samling af nationalstater og man kan ikke binde ECB til bestemte handlinger da den skal være uafhængig som Bundebank var det. man vil desuden ikke ende i at Tyskland qua history dikterer og monitorerer Italien før man har Euro-lande-aftaler om max budgetunderskud skrevet ind i bindende internationale aftaler (F vil traktatvej, D ikke)
-
Hallo from IPad

-
jeg er ret interesseret i consumer firmaer og industri konglomerater. Coller er ved at fylde mig med roblon. Jeg er umiddelbaret interesseret
-
Hallo IPad!
-
jeg kan ikke lide danske aktier - tabermarkedet
-
jeg føler mig dog fristet til zealand. den case ser spændende ud
-
Kristensen: Der er noget galt i DIBA. Der findes altså ingen anden forklaring. Sidst handlet i 33,9 men der lå mange sælgere i 32,5 ved luk - og de blir ved at komme. Afskrivninger faldt ikke overbevisende. Eksponering mod ejendomssegmentet 14% af udlånsporten. Gad vide om Købmand T Høeg stadig koster dem penge.... OG hvorfor er hans kone ansat i samme bank som lånte ham alle de penge? Nå ....
-
jeg holder mig langt væk fra dansk finans. det er too risky
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind