Aktiesnakken — November 2011
-
det er sommetider en fordel ikke at kende selskabet, og kun vurdere udfra hvad vej kursen går:-)
-
er det ikke forskellen på en investor, og en spekulant
-
eller er det emn spekulant, og en ludoman?
-
-
Andre der har problemer med nordnet i aften? har ikke kunne komme på den sidste times tid
-
Nordnet ser ud til at være gået ned
-
Conner - kæmpedemos varslet i UK imorgen. Prøver at få min datter igennem i aften. Var først booket på 1455 som så blev aflyst. Så blev der om-booket til 1815 og nu sidder man så og kan ikke få plads inde i gaten. MON bagagen kommer - næppe
og bussen videre fra Heathrow? -
Rumfelds religionskrig kan vise sig en ren og skær nødvendighed efter fejl-analyserne og indgrebene i Nord-Afrika. Hørte Falde-I-Søvn-Dal tale om noget han kaldte "mild Sharia" - det vidner om et åndsfravær jeg ikke var klar over var muligt
- har jeg aldrig sagt! -
Det her er sort som bare pokker...kan vidt kun ske i Danmark http://www.b.dk/berlingske-forum/er-5.000-kr.-om-maaneden-vaerdigt?page=6#comments
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind