Aktiesnakken — November 2011
-
Ser heller den lige vendte omkrign sin gammel bund u 14, så er jeg med

-
hvad med statoil Mumtaz? mener også du var lun på den
-
er faldet tilbage til 140 igen
-
jeg er også meget forsigtig pt
-
vil gerne gå all in, men for mange politkere der kan ødelægge det hele på et splitsekund

-
et eksempel er ham den sidste græker der nu står mellem redningspakke til Gr - fordi han mener hans ord må være godt nok - han vil ikke skrive under..
-
jeg tror den næste lille optur vi får bliver når han får det han vil ha/fisker efter politisk, og går med til at skrive under
-
måske det bliver i morgen
-
Mon ike han imorgen får at vide at enten skriver han eller også udbetales der ikke lønninger op til jul..... det kan få mange til at ændre mening
At US ikke vil skyde midler in ESFS er dog i den grad rystende - bare vent til det bliver USs tur til at bede om hjælp
Valutakrigen raser - kampen om en resevrevaluta til dollaren lakker mod enden 
-
har US kommenteret/kritiseret ESFS i dag masha?
-
læste Norge ikke vil give mere støtte til ESFS pt : http://epn.dk/tema/gaeldskrise/article2614249.ece
-
WSJ bragte i dag en interessant artikel om kommende forslag fra EC mht at stoppe krisen
-
sig til hvis wsj igen igen lukker artiklen ned for "subscribers only"
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind