Aktiesnakken — November 2011
-
det man kan håbe på i forbindelse med diba er at det næppe kan lykkes for FT at knække dem..
-
og så er det bare at vente på at en eller anden vil give lidt mere end 20-25ører per 1 krones EK
-
mon ikke den er i den mere troværdige ende af skalaen? vi ved jo da i hvert fald at en del af den er konverteret fra et forsikringsselskab til kontanter
-
det er vel max-forbindelsen og så de store nedskrivnigner de forrige år der gør det...
-
kun det at de har dækket samme område....og så kan man vel godt som udenforstående fristes til at tro at der kunne være nogle sammenfaldne kunder der får det svært efter at max er gået ned.
-
alternativt at de blot bliver slået i samme hartkorn fordi de ligger samme sted og har haft slemme nedskrivninger begge to...
-
de tjener ikke vildt mange penge på driften..... og det er jo knapt så heldigt på langt sigt, men den tid den sorg.
-
nu drejer det sig først og fremmest om at være sikker på at de overlever...så kan vi altid snakke indtjening m.v. når k/i er over 0,5 igen
-
Det rækker da ikke ?
-
mon ikke det bliver noget i den stil? Alle er vel blevet gribbe og nærige nu...
-
grækeren får lov at betale via udvadning.... og så får big john en stor del af grækerens t-retter og derudover garanterer han tegningen
-
De skal hente 1,7 milliarder kr !?hvem vil give så mange penge ud når de stadig kun lige får penge ind tilmat dække kommende års underskud,men ikke nok til at servicere gæld?
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind