Aktiesnakken — November 2011
-
-
-
FLS> Indisk prod øger... http://npinvestor.dk/nyheder/flsmidth-indisk-cementproducent-oeger-kapaciteten-235408.aspx
-
der er virkelig nogen som skal ud af NS lige nu nede med 20,77% godt man ikke har den mere i ens portefølje.
-
indre værdi i torm er omkring 70-75 kr såvidt jeg lige kan regne ud
-
Der er stadigvæk støtte i DAX i kurs 5825, men om det holder...
-
fratrækker man så nogle skibsnedskrivninger m.m. ender man måske på 40-50 kr.... måske lavere...
-
stadigvæk langt ned til kurs 4
-
dermed er det dog stadig en absurd value destruktion der er på vej....
-
(det var ingen købsanbefaling)
tænkte blot højt... -
men det viser også noget om de værdier som en god ejer evt. kan få ud af det... eller "stjæle" fra de eksisterende aktionærer
-
jeg sidder nok klar med købsknappen ifm. med emissionen...afhængig af vilkårene
-
men der er jo tid nok... webcast med cc idag kl. 15 iøvrigt.
-
kurs 40 i starten af 2011 og nu i kurs 4 av av
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind