Aktiesnakken — November 2011
-
de må ha lukket den for ikke-abb nu Masha - jeg prøvede lige en refresh af siden

-
læs om
det her i stedet: http://www.businessinsider.com/moodys-downgrades-public-sector-german-banks-2011-11 -
tror det bliver en ret rød dag i morgen. Nedgradering af tyske banker; Obl salg fra både Spanien og Frankrig (henholdsvis 4mia€ og 8,2mia€)
-
primære årsag til downgrade er at moody's vurderer det som mindre sandsynligt nu end tidl, at de vil få hjælp fra staten hvis de får brug for det
-
men tror faktisk ik det er så slemt som det umiddelbart lyder
-
Her citat fra Moody's: "Even after today's downgrades, the senior ratings of Landesbanken continue to incorporate support assumptions that are very high because Landesbanken are ultimately government-owned, either directly or indirectly.
" -
så det svarer måske til at sige at det tidl var 99,9% sikkert de vil modtage hjælp hvis de får brug for det - hvor det nu kun er 95% sikkert de vil modtage hjælp?
-
link til Moody's egen rapport her: http://www.moodys.com/research/Moodys-takes-rating-actions-on-12-German-Landesbanken--PR_226714?
-
@Conner: her lidt om str: ".. account for more than one third of lending and deposits."
-
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind
HRM - hvor vi får det helt store knald .... det kan vi gamle nu godt bruge og jeg har opgivet 3 papirer jeg ikke nåede ud af