Aktiesnakken — November 2011
-
jeg har dog ikke lige på den franske
-
Frankrig har for længe siden fået påpeget at den var gal med budgettet ! Men den arrogante Sakozy sagde at det skulle de ikke blande sig i ! Nu er der valg snart, så de få stramninger der er kommet, er til at grine af ! Lidt højere skat på varer batter ikke ! Der skal særes ind til benet nu !
-
-
"mario monti to be finance minister" ? :S
-
de er lidt forvirrede på bloomberg tv - "hvem skal så være PM?"
ser ud til Monti måske midlertidig OGSÅ skal være finans min. -
"According reports in the Italian press, Monti might also serve as interim finance minister, possibly ceding the post later to Fabrizio Saccomanni, currently the director general of the Bank of Italy."
-
ja, man sku tro han har nok at se til som PM - han har nok set i sin kalender at han også har rigelig tid til at påtage sig rollen som FM

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind