Aktiesnakken — November 2011
-
selvom Jyske bank gerne vil købe Vestjysk bank så tror jeg helst de vil købe efter FS har været inden over og lusset alle de fårlige lån væk
-
Mumtaz ja det er snart til til at kigge på FLS igen. jeg var glad for jeg ikke købte tidligere i dag som jeg var meget tæt på.
-
Glem den fusion JB/VJ-bank. Helt urealistisk ! Hvis der sker en fusion så bliver det Sydbank og Jyske ! Hvorfor skulle de ellers samkøre EDB-platforme netop de to banker ? BEC er ikke noget tema i den sammenhæng, det er alt for bøvlet at samkøre yderligere en EDB-leverandør.
-
Gobe jeg kan ikke være mere enig i din udmeldelse.. alle os i JB og jeg ved en del i Syd snakker også om det.
-
Gobe men grunden til at JB har valgt at gå over på Bankdata er for at spare 400 mio hver år på udvikling at IT systemer
-
det går da meget godt lige nu BIOP
-
jeg må nu sige at DAX lige så langsomt kravler op ad. men om det kan holde til kl 17
-
-
MP hvor ser du rentestigningen henne i Spanien?
-
helt ok..
-
Nå Biop nu fik du da 2 kr for dine FLS
-
sikke et hop i DAX.. det må være noget der passer dig BIOP
-
3 kr hvis du hopper ud nu det er vel også ok
-
men sådan som VWS stiger så tror jeg også at FLS skal længere op.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind