Aktiesnakken — November 2011
-
OK tak

-
Delta @ jeg har venner fra Sverige som har diskuteret og tabt formuer den siden toppen i 2000 ? Mit råd er : markedet for fiberoptik er overvurderet og presset og de kommer aldrig tilbage !
-
ok jeg har fulgt den siden topo-Gorm skrev om den
-
Den har også været en typisk svensk hype -aktie på svenske børssnakke-sider,dog har den ikke lyftet siden den tog tilbage lidt af faldet 2001-2002 og toppede et par år senere på betydeligt lavere nivå,hvorfra mange har ment at den burde lyfte på grund af det uanede potientale,men det har så aldrig kommet ?
-
Den faldt fra ca 100,- skr til 0,85 skr på uerhørt kort tid,for så at langsomt komme op til 3-4,- skr nivå
-
ok tak, jeg bliver nok grebet af det hype man kan jo bare se på mine velo... hmmm tak for info Fiskemanden !
-
Det var så lidt ..!
-
De kalder ham : The Golden Child,Oracle of PI... has spoken

-
Nooo,Numskii !
-
Yepp..

-
tillykke med titlen Max

-
Forståeligt...

-
puha, det er da ikke godt at komme hjem og se maxp med det gyldne plus...
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind