Aktiesnakken — November 2011
-
Så vi taler alt andet lige mellem 100 mio og 200 mio dkk
-
og ja der er tale om 80 m lange vinger. Fejlen med de 82 m opstår når folk blot dividere 164 med 2 og glemmer at der er et stortr nav i midten til at holde på vingerne. Og de har en diameter på 4 meter
-
Nej man skal være desværre være inviteret
-
som jeg har forstået det.....
-
nej
Men hold øje med debatten 
-
Glæder mig til at læse det trold - var faktisk bekymret for om du havde mistet motivationen til debat indlæg efter de mindre behagelige svar du fik i forrige tråd
-
har du ipad med under præsentationen så du har mulighed for at handle?
-
nargh så let får man ikke mig hylet ud af den. Men det er svært at debatere med folk der blot er negative for at være negative og ikke kan begrunde hvorfor de reelt set er negative og uddybe de one liners negative indlæg de laver
-
Konstruktiv kritik er utrolig vigtigt!! Også her på PI. Men jeg ser som sagt bare gerne at man forsøger at underbygge sin case.
-
nej jeg har ingen ipad så jeg handler ikke under præsentationen
-
troede iPad fulgte med +et
efterhånden mange der har anskaffet sig sådan en gadget -
ja jeg forstår heller ikke hvorfor min arbejdsgiver endnu ikke har købt en til mig

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind