under atomkrisen i Japan blev der blot sat flere short op mod 230
ja, men jeg forstår ikke hvorfor alle medier konstant skal kalde det "kæmpe nedjustering"
Tror den skal stige markant...dvs 120-150 før vi ser større mængde short blive lukket
det kan også komme hurtigt
De ser nok på de rene tal....og så sælger det aviser
en realistisk 15 plan med 10 10 eller 12 12, og et par store rammeaftaler
Ebit bliver også ramt markant....fordi den største indtjening ligger på den sidste del
men det gør bare 2012 tilsvarende bedre
såfremt de får overleveret det antal mw mere
ja, hvis man kan regne med den udmelding....det er jo desværre lidt som vinden blæser (overoptimist)
Aliaz har du fået købt.. Fandme svært om man skal købe lidt før onsdag.. Holdt mig væk i dag selvom den kortvarigt var under 80
Egentligt tror jeg mest på kurstigning oven på Q3....men det kan lige så godt vise sig at skuffe....mener bare at meget negativt er indregnet nu
ja derfor jeg håber de bliver lidt mere troværdige og så hellere overraske positivt
Jeg har handlet den flere gange i dag
havde de meldt mere realistisk ud så havde kursen jo ikke fået alle de her tæsk
Kommer vel også an på markedet i morgen hvordan onsdag bliver
jeg har desværre ikke tid til at handle på arbejdet
men markedet er også farligt i øjeblikket
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld
Log ind