Aktiesnakken — November 2011
-
Men PI bygger på respekt for hinanden ikke den slags angreb
-
Og nej du er ikke udråbt som entydig skyldig for så var du røget tout de suite
-
De indlæg jeg slettede havde intet at gøre med at påpege ting. Det var person fnidder. Men nu synes jeg bare vi holder her, for thure har trukket og det beklager jeg.
-
Og så drøfter man ikke en person der ikke fortælle sin version. Jeg har vurderet i begge var med til at koge sindene op. Derfor er du her. Og det har thure valgt ikke at kunne acceptere. Thure har leveret rigtigt meget til det her site
-
Vi gider ikke den slags meningsudvekslinger herinde og jeg fører den ikke videre. Jeg har redegjort for det jeg så i weekenden, som iøvrigt var helt sindssyg travl og jeg er ked af at thure går.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind