Aktiesnakken — November 2011
-
godmorgen
-
så var det udlugning
-
og tildeling af ugens aktiecup til Conner. Stort tillykke. Du er med i vores video der kommer op idag

-
RTH alt det er blevet slettet og vi kommer videre. PI har som det eneste forum altid udøvet aktiv moderation og det kommer vi altid til at gøre
-
Det kan ikke komme som en overraskelse for nogen tænker jeg? og jeg synes at skribenterne også har et ansvar for ikke at fyre op for polemikken
-
Men ProInvestors politik på dette områder er hugget i sten, har altid været det og vil altid fortsætte med at være det
-
ja jeg er stadig i genmab. Fabrikken er bare en ærgeligt bet for dem. 1 milliard kroner ud af vinduet. De skal stadig videre med pipelinen det er der værdien er
-
et stof der allerede nu giver 80 millioner i royalty med en vækst på 45% yoy skal nok være en del penge værd
-
husk det er royalty og ikke omsætning
-
så jeg synes det er en konservativ estimering hvis genmabs andel i arzerra alene idag kan indbringe 800 mill minimum. Og det er altså kun i refrac
-
så har 1,2 mia i cash oveni
-
så der mangler ikke værdier til at hænge hatten, men det er nok nemmere et play på om de kan udvide patientgruppen til arzerra
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind