Aktiesnakken — November 2011
-
resultat efter skat divideret med antal aktier
-
Lagde i mærke til at ECB hasteindkøbte italeinske statsobligationer da renten nåede 6,3%?
-
http://kpn.dk/article2597489.ece og nyt fra den stærkt forarmede offentlige sektor
-
14,31x4,9 = dagens kurs ca.
-
lige et huk mere DAX
-
;0))
-
Lækkert mand! Kender i et sted hvor man kan finde kursgevinster korrigeret for udbytter så man ser årlige cash-flows til aktionærerne? Har hørt at det skulle findes. Men har prøvet på finance.yahoo.com men kan ikke finde det.

-
Kæmpe fejl i spillet - kostede mig lige 2
274 kr... Jeg shortede pandora til kurs 51,55- men der står ar jeg shortede dem til 50,35 -
Dong køber rettighederne til at viderudvikle tysk mølle park, kan det ikke have en indflydelse på Vws som mener jeg har lavet et sammenarbejder med Dong
-
uldar? mht. danske virksomheder er det nok nemmest lige at slå op på selskabets hjemmeside eller i deres seneste regnskab med en 5års oversigt over tal og se dem der
-
på eks. amerikanske aktier mener jeg google finance grafen kan sættes til at vise udbytter
-
enkelte virksomheder har også en glimrende oversigt over udbytter på deres hjemmeside, hvor man kan indtaste sit købstidspunkt og så se hvad man har tjent på kursgveinst og udbytter
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind