Aktiesnakken — November 2011
-
quewshi alle har mulighed for at se realtids kurser. Men det kræver man betaler for det. Så der er ingen snyd der. Realtid er noget der koster penge stort set alle steder
-
Avav - Hellas sosialistparti rammes av nok et avhopp etter at
Eva Kaili i dag forlot partiet. Etter dette har den sittende
regjeringen en majoritet med 151 av totalt 300 plasser i
parlamentet. -
der er hvor man spekulere i at en aktie skal falde i steget for at stige. Så har man shortet en aktie så tjener man altså penge hvis aktien falder mens man vil tabe penge hvis aktie stiger. Der er flere og flere der benytter sig af short i det virklige liv
-
"F A RV EL" regeringens erhversstøtte virker efter hensigten: http://ekstrabladet.dk/kup/fodevarer/article1650692.ece
-
se nyhed i debatten om forslag af 4 års PTC forlængelse i US
-
Qureshi et lille link til realtime
http://www.euroinvestor.dk/Stock/MarketOverview_DK.aspx -
Du skal ikke være ked af at du købte pandora:) de er på vej op!

-
anderssele det er ikke realtid men 15 min forsinket
-
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind