Aktiesnakken — November 2011
-
Det er et skud i tågen, men arzerra følger ind til videre
uptake på ritux, -
fra et l
avere udgangspunkt... -
http://www.proinvestor.com/boards/47661/Salgstal-for-Arzerra-stiger-15pct-QoQ NB!Arzerra tal i kr og Ritux i $, men det ser da lovende ud

-
godnat!
-
arzerra omsætter for næsten en halv milliard om året. Det er altså ikke nada.
-
det er jo lidt svært at føre en nogenlunde begavet debat hvis man skal ignorerer fakta. nogle få busfulde? hvad bygger det på? 1000 patienter på et år i en indikation der blev spået 80 af Credit Suisse og top 440? Men det er vel også bare nada?
-
og hvis ellers der er givet rabatter, som mange jo også tror, så er det måske op imod 2.000 patienter
-
Misforstå mig ikke. Jeg synes det er helt fair at være kritisk overfor en investmentcase. Jeg finder det bare vanskeligt hvis det bliver polemisk. At anklage fremskrivninger baseret på 7 kvartalers uptake er selvfølgelig også helt fair, men at kalde det misvisende synes jeg ikke er retvisende. Hvad vil du ellers gøre. Den ligger fuldstændig i paritet med Ritux uptake og derfor er det vel en ok antagelse at den godt kunne følge ritux gang og så vil 15% faktisk være konservativt
-
mornings - er alle klar til række ud efter "F A RV EL" regeringens regning og lufte muldvarpen kl 14?
-
indtil videre har jeg hørt en masse om at bruge penge. Er der ikke nogen, der kommer til at betale?
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind
- Så kan Alk Abello da klart anbefales 

