Aktiesnakken — November 2011
-
Mao - jeg er ikke så sikker på panik-fald imorgen for at sige det rent ud. NOGLE vil selvfølgeligt prøve at kaste i grams når vi åbner - men de der er tilbage er formodentligt lidt mere trofaste. Den diskuteres end ikke på EI i aften - så små-spekulanterne kan være væk by now.
-
ja jeg tror ikke der er særligt mange og hvis nogen vil ned under cash værdi, så er aka klar
-
Jeg har forlængst afskrevet fabrik i beregningerne,regnet på salgskurve sammenlignet med rituxian og prøvet lidt forskellige fremregninger,inkludere vi så andre indikationer ser det da rigtigt positivt ud ,uden emissionsspøgelse og en rimelig god omkostningskontrol
-
jeg mindes svagt også et bundkald i 116
-
det at det godt at man rig nok til at holde

-
jeg tror fortsat på dem. Det tager nok bare nogle år herfra
-
80 mill royalty er udemærket. Så hvis de kan fange lidt mere over de næste 3 kvartaler ser det spændende ud, men det store hug kommer med en aftale eller når nye indikationer kommer online
-
Nej det var ikke den ene indikation,det var irealistiske forventninger på alt for hurtig markedseksponering,nu ser det mere fornuftigt ud !
-
Urealistiske
-
NHL fiaskoen koster rigtigt meget på casen
-
men jeg tror vi skal være rigtig glade for at de har undgået emission. Så i det mindste har vi ikke haft flere penge op af lommen
-
du har et stof der er temmelig mange penge værd, så vær ikke alt for nervøs
-
Arzerra:
q3 2012 35mill royalty, q3 2013 61mill royalty q3 2014 107mill royalty, blot en fremskrivning af 15% stigning QOQ -
Det er et skud i tågen, men arzerra følger ind til videre
uptake på ritux, -
fra et l
avere udgangspunkt... -
http://www.proinvestor.com/boards/47661/Salgstal-for-Arzerra-stiger-15pct-QoQ NB!Arzerra tal i kr og Ritux i $, men det ser da lovende ud

-
godnat!
-
arzerra omsætter for næsten en halv milliard om året. Det er altså ikke nada.
-
det er jo lidt svært at føre en nogenlunde begavet debat hvis man skal ignorerer fakta. nogle få busfulde? hvad bygger det på? 1000 patienter på et år i en indikation der blev spået 80 af Credit Suisse og top 440? Men det er vel også bare nada?
-
og hvis ellers der er givet rabatter, som mange jo også tror, så er det måske op imod 2.000 patienter
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind