Aktiesnakken — November 2011
-
Og håbe ,som sidst på lidt guldkorn fra pipeline,og Leo det var ikke uden grund Aka kaldte det den bedste aftale indenfor dansk biotek ! Han var forudseende !
-
Masha nu råder der jo ikke anarki ,uden en vis ledelseform behøves for at skabe noget og det gøres altså ikke uden løn .....
-
Mao - jeg er ikke så sikker på panik-fald imorgen for at sige det rent ud. NOGLE vil selvfølgeligt prøve at kaste i grams når vi åbner - men de der er tilbage er formodentligt lidt mere trofaste. Den diskuteres end ikke på EI i aften - så små-spekulanterne kan være væk by now.
-
ja jeg tror ikke der er særligt mange og hvis nogen vil ned under cash værdi, så er aka klar
-
Jeg har forlængst afskrevet fabrik i beregningerne,regnet på salgskurve sammenlignet med rituxian og prøvet lidt forskellige fremregninger,inkludere vi så andre indikationer ser det da rigtigt positivt ud ,uden emissionsspøgelse og en rimelig god omkostningskontrol
-
jeg mindes svagt også et bundkald i 116
-
det at det godt at man rig nok til at holde

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind