Aktiesnakken — November 2011
-
kun læst overskrifterne
-
ja der har været mange skuffelser i Genmab. Her kom en til. Jeg synes det er en kedelig afskrivning. Men den har som sådan ikke noget med driften at gøre
-
Nogle kunne jo blive interesseret i den fabrik, nu de hører de nedskriver den til det halve kommer de måske med et tilbud, lige som med en hushandel herhjemme
-
ærgeligt vi ikke kan handle den i spillet
-
jeg er ret fortrøstningsfuld på arzerra
-
mon den laver en vestas, falder lidt for meget i åbning, og stiger de følgende time(r)?
-
det er ikke så mange købere og sælgere tilbage i den
-
men det her er godt samt driftsunderskuddet fra fortsættende aktiviteter til ca. DKK 275 -
300 mio., hvilket er en forbedring på DKK 50 - 75 mio. fra de tidligere
forventninger på DKK 325 - 375 mio. -
Rth,har du prøvet en fremregning på arzerra royalty ? Det ser da lovende ud,specielt om du sætter en horisont påmto - tre år ?
-
ja rth. det er kun os der holde lidt gang i den tror jeg
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind