Aktiesnakken — November 2011
-
1 milliard ud af vinduet
-
var du ikke ude af kronos tidligere. mr golden plus
trader? -
det er det jo nok
-
jo smuttede ud af det meste under EU mødet onsdag
-
du fik ret leoloo. men det er jo insane
-
men tradede den i løbet af dagen med fin gevinst - man skal jo ikke være grådig
-
men på den anden side kommer den måske ikke til at spille så meget for værdisætningen. Men jeg siger det igen. Jeg fatter ikke de tager en nedjustering på en usolgt fabrik. Jeg forstår det ikke
-
jeg er ret sikker på at jan godt vil have den ud af vagten, men nedskrivningen er meget voldsom
-
Rth,du tilskriver fabrikssalget for stor betydelse synes jeg,det vigtige er mindre omkostninger,øget royalty fra Azerrasalg,så når de snart derhen hvor cashburn blir så ringe at vi kan glemme spøgelset !
-
there is nothing to like about that factory
-
men driften er god nok, men jeg har ikke læst regnskabet endnu
-
kun læst overskrifterne
-
ja der har været mange skuffelser i Genmab. Her kom en til. Jeg synes det er en kedelig afskrivning. Men den har som sådan ikke noget med driften at gøre
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind