Aktiesnakken — November 2011
-
så er man Primus Inter Pares
-
man er ihf unik, der er kun én med gyldent +

-
there can be only one!!!!
-
og ja, chr skal gøre det godt i morgen - gik L i dem i dag
-
Alle følger det gule + alle køber chr. Hansen
-
hvad var godt for dig idag?
-
jeg shorter. jeg er contrarian
-
er det ikke fedt leoloo. Jeg kan slet ikke håndtere. Jeg er blevet 5 år
-
shortede fra start - dvs jeg røg ned på plads ~1600 i åbning - men holdte dem. Gik så lang da jeg så DAX hoppede op
-
det er gamle penge leoloo...gamle penge
-
se hvordan han spankulerer som førstemand gennem chatten. Hvem tør sige det gyldne plus imod?
-
pan short gav 1.150 i dag, og short i Danske gav ca 1200
-
jeg lukkede mit danske short og gik lang pandora
-
FLS lang fra i eftermiddags gav nok det bedste afkast på ca 1850
-
det er altså meget godt
-
har opdateret Kronos tråden for lidt siden btw - den er jo 4-5 sider tilbage i debatten
- regnskab i morgen
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind