Aktiesnakken — November 2011
-
Jamen dog, jeg ligger jo højt. Det betaler sig at være bearish, gammel og grå.
-
Uha - italienske 10-årige stater handler nu til 6,3%. Det er langt over smertegrænsen
-
Ja, det italienske toiletpapir viser vejen, sm er ned.
-
Fuld gearing i Pandora!
-
haha - gearing op eller ned?
-
Er der nogen der har vendt grækenland og funde ud af hvorfor der skal være afstemning?
-
Som centa50 ville sige: "den skal i 500! J-stygnyng!"
-
oste - jeg tror, at papandreou er blevet bange for sin egen skygge og nu vil have et folkeligt mandat til aftalen - længe leve de stærke ledere
-
what is more - han vil have en tillidsafstemning på fredag, og støtten er meget begrænset. lige nu står der 152-148
-
Jeg tænker mere om de frygter et kupforsøg?
-
der er vist ikke noget offentligt, men det er der aldrig om den slags. Gys, hvis det har noget på sig!
-
Det savner bare enhver fornuftig tanke at lave det nummer. Finansministeren vr åbenbart ikke orienteret.
-
tænk lige på hvordan Merkel har det nu!
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind