Aktiesnakken — November 2011
-
jeg synes det er dejligt at man kan shorte finans. det er min eneste strategi. Men formelt set har du ret
-
for lige at høre meningen,blandt jer. Hvad siger i til at man kan svinge frem og tilbage mellem kurs i bud og udbud kan se min modstander Villa er en flittig benytter af denne metode
-
vi har dobbelttestet alt, så jeg tror ikke han får den fordel han tror. Og så skal han jo betale kurtage hver vej
-
synes selv det er tåbeligt for det viser jo ingenting om investering
-
toxic- der bliver da handlet på den "forkerte" side af spreadet i spillet. Ergo kan det da være lige meget med ordrebogen.
-
medmindre altså at bud kun er på 50stk og man sælger 300 i spillet... groft sagt
-
ser collers bemærkning
-
600 stk vws gange 20 øre fortjeneste =120 kr - 60 kr kurstage = 60 fortjeneste hvergang man handler.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind