Aktiesnakken — Oktober 2011
-
De viser, at Vestas har omsæt for 1,34 mia. euro i 3. kvartal mod 1,92 mia. euro i samme kvartal sidste år og at vindmølleproducenten har tabt 60 mio. euro i det seneste regnskabskvartal. Til sammenligning tjente Vestas 187 mio. euro i 3. kvartal 2010.
-
Vi kommer til at se et fald vi ikke tror på vi ser. Hvordan kan ebit falde 210 på en omsætning på 600 der udskydes. Der er noget ravende galt. Jeg kan sagtens se den gå meget meget lavt (under 50) nu. Men jeg fatter den heller ikke. HVOR er Troldmanden - lige nu kunne jeg godt bruge ham til en kommentar.
-
se debatten for min kommentar om Vestas. Og jeg har også fået svar på mine spørgsmål fra Vestas IR! http://www.proinvestor.com/boards/47868/Vestas-nedjustering-Svar-fra-IR
-
God morgen. Tak for detaljer og ir svar trold
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind

nat