Aktiesnakken — Oktober 2011
-
for et par uger siden var jeg ude at høre et indlæag af bla Shai Aggasi stifteren af Better Place. De vil netop sælge strøm. Og han sagde uden at fortrække en mine at Better Place vil ende med at blive verdens største selskab. Det er noget af et mål at have

-
trold.. er luften gået ud af VWS..
-
det er ikke den store stigning ovenpå en ok ordre
-
-
tjaa nu er den jo også steget 7-8 dage i træk med ca 56% og hvor dagens nyhed er den eneste faktuelle ordre. Så det er vel ikke helt så tosset endda
-
der skal vel hjemtages profit de næste par dage.. overvejer at gå ud og tage tabet og håbe på at samle den op længere nede.
-
det var dårlig timet i dag, nå pyt man kan jo ikke vinde hver gang.
-
ja man kan sagtens forstille sig der vil blive taget profit. Men som skrevet i går så tror jeg DE vil gøre enddog mget for at lancere flere ordre inden den 9/11 så han der kan står med en pæn stor sandsynlighed for at kunne nå forventningerne.
-
Mange analytikere er stadig skeptiske og har nedjusteret på det seneste. Så yderliger omkring 500mw vil nok begynde at få nogen til at opjustere igen
-
VWS falder bare lige så langtsomt.. nu må det sgu da snart stoppe.
-
dem der ligger lavest er helt nede på 6000mw. Og med de uannoncerede er vi nu på ca 5500mw
-
stop med at day trade og lig lang

-
ikke medmindre du er Ritt

-
det er bare ikke så sjovt at være lang fra kurs 116
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind